2013. május 9., csütörtök

Szentimentális

Tin vett rá, hogy megnézzem a Kuroshitsujit, és habár azt mondtam, hogy nem fogok hozzá írni, mégis született egy szösz. Szóval ez az övé~ <3
Párosért nem kinyírni~ (Ciel/Elizabeth)
Játszódik öt-hat évvel az anime második évad után.
Nekem sajátos felfogásaim vannak a démonokról.




– Még mindig szándékában áll feleségül venni Elizabeth kisasszonyt?

– Természetesen – válaszolta gondolkodás nélkül. – Egy úriember nem szegi meg az ígéretét.

– És arra nem gondolt, hogy miután olyan hosszú időre elhagyta Angliát, esetleg már más jegyese lett?

– Nem kételkedem a hűségében, de ha valóban így van, majd te megoldod.

– Ahogy gondolja, fiatalúr.



Az esküvő szűk körben zajlott le, az arát szöktetni kellett a felháborodott rokonság elől, mert a legtöbben fel sem ismerték Cielt, annyira megváltozott; a fogadó szobája barátságos és árnyas volt, az ágy engesztelően puha, a levegő a lélegzetüktől terhes. Magához ölelte Elizabeth-et, a hátát simogatta, és a kibomlott konty egyik tincsét a mutatóujja köré csavarta.

– Van olyan vágyad, amit minden áron szeretnél beteljesíteni?

– Nekem már mindegyik beteljesült – mosolygott rá a lány, és a vállára hajtotta a fejét. – Itt vagy velem.

– Semmiért sem adnád el a lelked…

– Miért kérdezel tőlem ilyeneket, Ciel? – kérdezte riadtan, és vékonyka ujjait a fiú arccsontjára simította. – Hozzád mentem, tied a lelkem; rendelkezz vele.

– Nem értesz semmit.

– Dehogynem, jobban, mint hinnéd – suttogta Elizabeth és eltolta magától, hogy a szemébe nézhessen. Mindketten arra gondoltak, amikor a búcsútáncot járták, és Ciel ép szeme először váltott kékből vörösbe; ha csak egy pillanatra is, de a lány észrevette ezt, és el is fogadta. Legalább visszatért…



– Jó reggelt, uram.

– Nem hívtalak, Sebastian.

A komornyik elengedte a füle mellett a megjegyzést, elhúzta a függönyt, majd kinyitotta az ablakot. Friss, hűvös levegő áramlott az elhasznált helyére, és Elizabeth összegömbölyödve a takaró alatt a fejére húzott még egy párnát.

– Megkötötték a szerződést?

Ciel egy pillanatig zavarodottan bámult maga elé, aztán felmutatta a gyűrűs kezét. Sebastian ajka gunyoros mosolyra húzódott.

– Mindig is tudtam, hogy a lelke mélyén igen szentimentális a fiatalúr.

4 megjegyzés:

  1. Nagyon köszönöm az ajánlást, drága vagy <3 Páros igazából nem zavaró, sőt egész édes szösz. A démokról való felfogásoddal meg hajlamos vagyok egyet érteni, tényleg gáz lenne, ha mindig pici maradna. : ) Tessék még írni ilyet, ha van ötlet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A te érdemed, hogy megszületett. :D Ha pici maradna, akkor mindenki piszkálhatná azzal, hogy Pöttöm Ciel. xD Örülök, hogy tetszik~ Majd meglátom, hogy lesz-e még, nem zárkózom el a lehetőségétől. x3

      Törlés
  2. Lol, Kuro! XD Üdv a klubban~ *mondja Kéti, aki azóta fandomot váltott*
    Jé, Lizzy nem akar az idegeimre menni, azta, tudsz valamit~ Amúgy szerintem se marad Ciel mindig törpe x3 Hogy nézne az ki xD Ésdeakkorisawh *-* Tetszett~
    Még ilyet, még~ :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is meglepődtem, hogy írok hozzá. xD
      Siker. :D Én mondjuk bírom Lizzyt, szerintem aranyosak együtt. x3 Igen, hogy nézne már az ki? xD Örülök, hogy tetszett! ^^

      Törlés