2013. május 6., hétfő

Ruhelos

Eddig nem sokat foglalkoztam ezzel a párossal, de ők is a szívem csücskei. :)
A szösz azután született, hogy Kétivel kitárgyaltuk, hogy az olaszok szeretik a szőkéket. :D


– Olaszország, légy szíves hagyj egy kis nyugtot. Nem tudok koncentrálni.

A barnahajú zavartan bámult a németre, és gyorsan elhúzta önálló életre kelt kezét Ludwig hajától. Nem tehetett róla, egyszerűen imádott beletúrni a sok szőkeségbe, ami még akkor sem vesztette el a puhaságát, ha gazdája a sok-sok hajzselével megkísérelte tökéletesen a koponyájához ragasztani a szerinte rakoncátlan tincseket. Feliciano büszkén vallhatta, hogy bukik a szőkékre.

Eredetileg azért rontott rá Németországra, hogy elcsalja vacsorázni, ha már a beígért focizás elmaradt a sok munka miatt, de aztán csak leült mellé, és nézte, ahogy kedvese egy beszédet ír valamilyen konferenciára. Nem tudott sokáig nyugton maradni, és egyszerűen nem bírta ki, hogy ne kezdjen el megint szöszmötölni a hajával.

– Ne haragudj – mondta, bár hangja elárulta, hogy nincs túl sok bűntudata. – Nem unalmas mindig csak dolgozni? Ha átjössz hozzám, akkor is csak…

– Valakinek ezt is meg kell csinálnia – vont vállat Németország, majd egy határozott pontot tett egy mondat végére. Olaszország ujjai ismét megtalálták útjukat a tarkójára, majd a nyakára. – Feliciano, a kezed.

– Unatkozok – nyafogta Olaszország, és az arcát a német vállához nyomta. – Mikor leszel kész?

– Még nem tudom – felelte Németország arrébb hessegetve őt. – Ha békén hagysz, egy órán belül.

– Biztos?

– Ne… igen.

– Oké! – fuvolázta Feliciano boldogan, egy könnyű puszit nyomott Ludwig arcára, mire a német elpirult. – Bis dann!

Ludwig halkan felsóhajtott, amikor az olasz mögött becsukódott az ajtó. Már rég megszokhatta volna, hogy Olaszország közelében a klasszikus értelemben vett nyugalom legfeljebb akkor létezik, ha alszik, és hogy feleslegesen állítja be újra és újra a haját, mert úgy is összekócolják. 


Bis dann! ~ Később találkozunk!
Szerintem Olaszország beszél németül, csak a szentemnek olyan jellegzetesen olaszos akcentusa van... :D

6 megjegyzés:

  1. Ajj~ Fogalmad sincs, mennyire kellett ez most nekem a kétségbeesés tengerében, amibe belezuhantam ezen a szép hétfői délutánon... >< De ez nagyon aranyos~ *---* Én is megírtam ám az enyémet, (egy esős FrUkkal körítve, mert nem bírtam ki, úgyhogy majd az este felteszem őket x3) és wáw. GerItát a népnek mozgalom x""D
    Ésésésss aww. Feli bukik a szőkékre. Nagyon. Minden olasz bukik a szőkékre. x""D És aranyos szösz lett~ Köszi, hogy olvashattam~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy segíthettem! ^^ Víí, alig várom, hogy olvashassam~ Igeeeen, GerItát a népnek. :D Már nagyon régóta akartam írni velük, annyira aranyosak. x3
      Felinek akkor a fél világ bejön, mert az országok többsége szőke. xDD
      Én köszönöm, hogy olvastad~ ^^

      Törlés
  2. Nagyon aranyos kis szösz! Én is tervezgettem, hogy írok egyet ezzel a párossal, de nem jött az ihlet. Majd egyszer.
    Örülök, hogy olvashattam :3

    VálaszTörlés
  3. Jaj, hogy én ezt csak most találtam meg.. *-* Komolyan azóta ők az OTP-m hogy Ludwig kiszedte Itát a paradicsomos ládából x) <3 Amúgy milyen fura, én is épp most írtam velük, ès nálam is az volt a baj hogy Németo. túl sokat dolgozik. Kissé workaholic a lelkem :( Vagy csak muszáj neki, ki tudja..
    Szóval ez nagyon cuki volt, bár tény, hogy teljesen elfogulok ha róluk van szó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem valahogy mindig is a "szeretem, szeretem, csak nem tudok velük mit kezdeni" páros voltak. Mostanában igyekszem ezen az állásponton változtatni, annyira édesek együtt. :D (és németes létemre nekem nem Németország volt az első szerelmem a Hetában, pedig a nyelvet imádom. xD mostanra megszerettem) Igen, szerintem is eléggé munkamániás.
      Még szeretnék velük írni~ Örülök, hogy tetszett! x3

      Törlés