2013. május 18., szombat

Runter

Drága Tinünknek tegnap volt a szülinapja, és végre összeszedtem magam, hogy begépeljem ezt a kis szöszt~
Rövid, de azért remélem, hogy tetszeni fog! <3



Vajon milyen lenne elmerülni? Lebegni a jeges vízben és hagyni, hogy a hideg felzabálja a tagjait… Ez is egyfajta menekvés.

Óvatosan, tapogatózva lépett a befagyott folyóra, s megállapított, hogy a jégpáncél viszonylag stabil. Előre csúsztatta a lábát először, másodszor, aztán sokadszorra is. A túlvilági csendet csak a frissen hullott hó finom ropogása törte meg a csizmája alatt. Sehol egy lélek, a város már messze, valahol a látóhatáron egy jellegtelen betontenger füstgomollyal mindenféle jó ízlést mellőzve.
 
Ez is egyfajta menekvés, de tényleg ez lenne a megoldás?

Pillanatnyi változás volt, amikor egy másik ország jelenlétét megérzi. Kár volt abba a hitbe ringatnia magát, hogy minden egyes őrt elhallgattatott, és észrevétlenül szökött meg. Megtorpant, úgy is tudja, hogy észrevette, és megfordult. A kavargó fehérségbe meresztette a szemét, de már elkésett, Oroszország ott állt mögötte, és a vállaiba markolt.

– Még csak el sem búcsúzunk? – csóválta a fejét Ivan. – Ez nem vall túl jó modorra, Gilbert.

– Vedd le rólam a mocskos… – sziszegte, de az orosz a szájára csúsztatta a kezét.

– Sajnos elfelejtetted, ki diktálja a feltételeket. Most szépen haza megyünk, és jó fiú leszel.

Elvesztették az egyensúlyukat, ahogy Poroszország rátaposott Oroszország lábára, és csak egy mélyről jövő reccsenés hallatszott azután, hogy a két test jeget ért. A lent nyugvó sötét víz magába fogadta őket, a víz ezernyi hegyes tűként áramlott a tüdejükbe, az utolsó korty levegő elillant.

A parton tért magához; jobban fázott, mint valaha életében, a fogai fájóan koccantok össze, ahogy vacogott.

– Azt hittem, megtanultad már, hogy a jég nem játék – hallotta maga fölött Oroszország sziszegését. Meleg lehelet borzolta az arcát, a máskor akár barátságosnak is mondható hangszín most eltűnt, helyét Szibéria csikorgós hidege vette át. – Butább vagy, mint gondoltam. És gyávább. Sokkal-sokkal gyávább.

4 megjegyzés:

  1. Szülinapom alkalmával el lettem árasztva RusPrussal *-* Komolyan, imádlak titeket, Kijával, és baromi hálás vagyok nektek. Azt ugye tudjátok, hogy ennek hatására én is írni fogok velük? Készüljetek XD
    Magát a szöszt nagyon szeretem, hihetetlen jó volt olvasni, köszönöm szépen! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eredetileg mást kaptál volna, aztán jött ez az ötlet, és meg kellett írni~ Nagyon helyes, írjál is velük. :D Nekem Gilbert tök heteró, de hajrá, győzzetek meg. :D
      Nagyon örülök, hogy tetszett! ^^ Szívesen, és isten éltessen! :3

      Törlés
  2. Ahw. Oké, tudom..nekem semmi közöm a szülinapozáshoz (Boldogat Tinuviel és még legalább ennyit.) De elolvastam, és egyszerűen muszáj hozzászólnom mert olyan nagyon szép. Valamiért a Napola című film egyik jelenetét idézi fel bennem, amiben szegény SS jelölt fiú a vízbe fullad. Nagyon sokat bőgtem azon a jeleneten... Örülök, hogy olvashattam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bármikor, bárhová lehet írni, én nagyon örülök neki~ *ugrál*
      Köszönöm, hogy írtál! <3

      Törlés