2012. július 2., hétfő

Suudellaan

Ne utáljatok érte nagyon...
Történelmi au, Finnország nem tartozott a kommunista blokkhoz.  
Ez a szám adta az ötletet, bár a fichez gyakorlatilag semmi köze:  http://www.youtube.com/watch?v=e4q-dub5Vbs



– Suudellaan – olvasta föl Ivan olyan jellegzetesen oroszos kiejtéssel az ismeretlen szót. – Mit jelent?

– Csókolózzunk – adta meg a választ jegyzeteiből fel sem pillantva Tino.

– Oké – mosolyodott el édesen Oroszország és fürgén a finnhez hajolt, hogy teljesítse a vélt kívánságot. A férfi meglepődötten felnyögött, majd finoman beleharapott az orosz túlontúl izgága nyelvébe. Ivan sértődötten húzódott el. – Ezt most miért kaptam?

– Lökött vagy! – nevetett könnyedén Finnország, aztán egy óvatos körbekémlelés után halkabban megjegyezte: – Egy konferencián vagyunk, itt mindenki lát minket.

– Na és? – vonta meg a vállát flegmán az orosz. – Foglalkozzanak csak a saját dolgukkal. – Észrevétlenül rákacsintott az őket féltékenyen bámuló Svédországra, aki erre inkább elfordult és úgy tett, mintha az ablakon nézne ki.

– Fogadjunk, hogy pontosan tudtad, mit jelent az a szó – rótta fel kedvesének kuncogva, mire Oroszország bosszúból megcsiklandozta. Finnország a szája elég kapta a kezét, nehogy felsikítson.

– Én ugyan nem!


Svédország sok mindenért gyűlölte Oroszországot, de a legjobban azért, mert átkozott, vörös kommunistát csinált egykori feleségéből.

4 megjegyzés:

  1. Nya ehhez is megírom a komit, csak anya tegnap este bevetette a "ha nem kapcsolod ki azt a vackot kihajítalak vele együtt az ablakon" trükköt...(zárva volt az ablak 1. emelet és nincs kedvem nagyobb ismeretséget kötni a fenyőfánkkal, főleg, hogy vérrrigó lakik rajta :D) Nyotehááát....
    Már nincs hollandkakaós kakaóm, de mindjárt csinálok egy kis earl greyt tejjel, hogy felébredjek, mert édes cicám(tudod akivel DenNor kapcsolatot ápolok és ő hasonlít benne Norra) úgy gondolta nincs szükségem több alvásra ezért a kis drága felébresztett, és nem ment a visszaalvás...
    Nyo a fickez...Azt kell mondjam már vagy négyszer olvastam mert marhajó lett :D Imádom \*o*/ Oroszország olyan aranyos lett, olyan tipikusan gyerekes Oroszország ^^ Nekem kajakra(meg kenura) ő tetszett a legjobban :D No meg, hogy Finnie engedett Ivannak és nem Sveri után bánkódott..(az au előnye xD) najó...kezdek átpártolni a RusFinhez ez nem jó de nem baj :D a SuFint is szeressük..(meg a FinSut x3) És Sveri...Őt úúúgy megölelgettem volna a végén, hiszen annyira sajnáltam az én kedvenc skandinávom T3T lehet, hogy rosszul esik neki, de legalább az édes kis felesége boldog, ha nem is vele... Összefoglalva: Nagyon tetszett imádom és egyik kedvenc lett :D Még sok hasonlót :D
    Remélem nem magyaráztam bele sok hülyeséget így reggelente megesik velem >.< Bocsi, hogy már így lefárasztottalak remélem nem zavartam további szépööö ami jön ^^ pusszantalak ^^

    VálaszTörlés
  2. Elszállt az éterbe a fél válaszom. xDD És az a legszebb, hogy fogalmam sincs, hogyan csináltam.
    Örülök, hogy tetszett. x3 Furi volt fluffos RusFint írni, de jól esett. :D Csak Svet sajnáltam... még ha Finnie boldog is valamennyire, akkor sem vele. :/ És ebben az au-ban nem is nagyon beszélnek egymással...
    Én egy kicsit jobban szeretem a SuFint. :3
    Köszönöm, hogy írtál. :3 Puszi! x3

    VálaszTörlés
  3. sikertelenül nem álmodtam meg azt a fél választ pedig én próbálkoztam T.T biztos a meleg teszi...(fogjunk mindent a melegre!) háát ha tehetem SuFin(vagy az említett FinSu) viszont ez a RusFin olyan cuki lett, hogy ebben jobban tetszett a RusFin mint a SuFin...Ez persze csak Oroszországnak köszönhető, de nem baj :D remélem még alkotsz ilyet és vissza kéne menni aludni ^^
    na pusszancs ^^


    Ui:én az éteri elveszlés ellen mielőtt elklüldeném kimásolom az egészet, hogyha el is veszik meglegyen x3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, fogjunk mindent a melegre, tökéletesen egyet értek!
      Tervezek én hosszabb RusFinSut is, csak eddig nagyon akarnak úgy haladni benne a dolgok, ahogy én szeretném, és ki szeretne rajtam fogni a drága, és hiába írom, írom és írom, csak nem tudom, pontosan hova akarok kilyukadni...
      Én is ki szoktam másolni, csak annak még csak a fele volt, így nem másoltam sehová, és véletlen valahová kikattintottam és odalett. :(

      Törlés